سلام(پست ثابت...)
 
مگه گفتنم داره؟!! فقط خندستتتتتت
بخند تا دنیا بهت بخنده
 
 
پنج شنبه 30 آذر 1398برچسب:, :: 13:39 ::  نويسنده : bahar

سلاممممممم

من بهارممممممم و این وبلاگو ساختم

بهتون اطمینان میدم که یه نیگا به این وبلاگ بندازی از خنده روده بر میشی!!!!!

یا شایدم این جوری

ولی اخم ممنوعهههههههههههههه

میگم اگه مطلبی دیدی که قشنگ نبود پیام خصوصی بده باشه؟

راستی اگه اومدی و نظر ندادیا....

الکی هم نباید بگی دادم مگر نه دست از سرت بر نمیدارم

پس مواظب خودت باش خدایی نکرده بی نظر بری بیرون

من روز به روز اپدیت میکنم قول میدم قبلی ها رو وللش جدیدا رو حال کن

ولی باید چون مطلب زیاد میزارم صفحه قبلیا رو ببینی نه اینکه بگی وللش اینا قدیمیه به قول بهار جدیدا رو حال کن

خداحافظ راستی شب یلدا مبارک به غیر از این که الان که داری اینو نگا میکنی سال 3000 نباشه!!

بایییییییییییییییییییییییییییییی

راستیییی ترخداااا برای حمایت من منو لینک کنیــــــــــــــــــد

(دعاتون میکنم)

راستی برای حمایت دوباره ی من پایین هر مطلب گزینه

((وبلاگ برتر))قرار دارد(کاماD:)کلیک کنید و مرا محبوب کنید...

با تشکر.امضا:بهار..

بای تا های...





Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

نظرات شما عزیزان:

محمد حسین-اشکناز
ساعت22:28---5 آذر 1392
سلام
دوباره آپ کردیم فقط بیا و ببین و بانظراتت خوشحالمون کن
( http://dorehami123.loxblog.com )


محمد حسین
ساعت22:59---17 آبان 1392
سلام

آپم
پاسخ:comeing


محمد حسین
ساعت22:37---14 آبان 1392
راستی اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
پاسخ:موافقم


حمید
ساعت16:54---18 تير 1392
سلام عزیزم خوبی خیلی وب خوبی بود اگه دوست داشتی منو هم لینک کن

helia
ساعت18:26---30 ارديبهشت 1392
سلام وبت خییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییلی باحاله...من لینکت کردم...خوشحال میشم اگر به من سر بزنی.

محمد
ساعت11:17---5 فروردين 1392
سلام وبت زیباست به منم سر بزن راستی وبتم لینگ کردم

ساناز
ساعت0:05---1 فروردين 1392
دوست خوبم اگه می خوای امار وبلاگ بره بالا یه سری به من بزن تا راهنماییت کنم

نسترن
ساعت17:28---27 اسفند 1391
وب جالبی داری
خوشحال میشم به منم سربزنی


باربی ناز
ساعت23:36---12 اسفند 1391
سلام
خیلی باحال بود
به باربی ناز هم یه سری بزن
ازدیدن نظرت خوشحال میشم
اگه خواستی باهم تبادل لینک کنیم
بهم خبر بده


m
ساعت19:10---23 بهمن 1391
وبت مثل خودت خوشگله به من هم سربزن
پاسخ:l iمگه تو منو دیدی؟؟؟O:::P::::::ن


منـ و تـ ـو
ساعت17:02---21 بهمن 1391
افزایش بازدید رایگان2تا3هزار بازدید در روز برای اینکار باید اول کد بنر ما را در وبلاگ خود قرار دهید
بعد به ما خبر دهید تا بازدید وبلاگ شما شروع شود
برای در یافت کد بنر از لینک زیر اقدام فرمایید.

http://up.bia2manoto.ir/%DA%A9%D8%AF_%D8%A8%D9%86%D8%B1. txt.html


rasta
ساعت17:47---20 بهمن 1391
slm golam webloge bahali dari be manam sar bezano ozv sho khoshhal misham

sajjad
ساعت18:10---19 بهمن 1391
سلام وبلاگت عاليه من باهاتون تبادل لينک کردم اين هم پيج هستش
http://manoinchat.ir/linkestan.php
اينم وبلاگم lovely95.tk

موفق باشيد


اميد
ساعت17:05---19 بهمن 1391
سلام . وبت خيلي عالي بود . اگه لطف كني لينكم كني ممنون ميشم . اگه لينكم كردي بگو تا من هم لينكت كنم . راستي كد بنر يا چيز ديگه اي نداري بدي بزارم تو وبم ؟؟؟ لطف كن بنر وب من رو بزار

k-girl
ساعت20:10---18 بهمن 1391
وب خوبی داری به وب منم بیا و نظر بده

منو با اسم بروبچه های کره لینک کن

و بهم خبر بده با چه اسمی لینکت کنم

منتظرما


kimia
ساعت16:06---18 بهمن 1391
سلام بهارجون وبلاگ خیلی خوشملیییییییییییی داری به خاطر همین لینکیدمت تو هم بلینک

علي
ساعت20:27---16 بهمن 1391
سلام وبلاگ قشنگي داري اگه خواستي لينكم كن بهم خبر بده لينكت كنم

حسین
ساعت15:48---16 بهمن 1391
سلام وبلاگ خیلیییییی قشنگی داری من وبلاگت رو لینک کردم هر روز هم میام به وبلاگت سر میزنم تو هم اگه خواستی یه سر بیا وبلاگ منو ببین

kimia
ساعت18:43---13 بهمن 1391
سلام بهارجونم وبلاگ قشنگی داری واقعا از ته دل خندیدم

بهماهم سر بزن

با تبادل لینک هم موافقم

فقط یه مفشکلی هست

قالب وبلاگت رو عوض کن

چون مطالبت جای زیادی می بره تو اینترنت سرچ کتن قالبهای اقا سیبیلو تو قسمت فانتزی یه دونه باحال هست مخصوص وب تو

در هرصورت بووووووووووووووووووووووووووس


پاسخ:مرسی که گفتی


آنتی فراماسون
ساعت15:38---13 بهمن 1391
لینکت کردم

لینکم کن مرسی

وبلاگ خوبی داری

راستی سلام
پاسخ:سلام!!


نیما
ساعت13:48---13 بهمن 1391
سلام من لینک کردم شمارو ولی خودم از طریق لینک هوشمند نتونستم لینک بشم لطفا همکاری کنید
منم هر روز آپم


sami
ساعت13:45---13 بهمن 1391
سلام دوست عزیز.وبلاگ قشنگی داری.خوشحال میشم به منم سر بزنی.دوست داشتی لینک کن تا منم لینکت کنم.
NARAKA
www.naraka.loxblog.com
موفق باشی


majid
ساعت23:38---12 بهمن 1391
salam be manam sarbezanwebet khobe
پاسخ:اکی


حبیب
ساعت16:09---12 بهمن 1391
هویجوری داری مینویسی دیگه افرین گل خانم


محسن
ساعت13:21---10 بهمن 1391
شمالینک شدید

طنز
ساعت10:22---10 بهمن 1391
با سلام من از وب شما بازدید کرد به راستی جایی قدر دانی از زحمات مدیر وب است من شمارا به وب خودم دعوت می کنم لطفا دعوت ما را بپزیرید واگه خواستید تبادل لینک کنیم اول من را با اسم طنز و با ادرس www.mkhaneh.lxb.irلینک کن ممنون از لطف شما در ضمن عضو خبر نامه ما شوید تا هر روز مطالب جذابی به شما ارسال گردد

حسین
ساعت22:19---26 دی 1391
سلام من وبلاگتو لینک کردم ولی نمیدونم چرا تبادل لینک هوشمند من رو لینک نمیکنه اگه میشه خودت لینکم کن به وبلاگ منم سر بزن

f@rzin
ساعت14:04---21 دی 1391
سلطان موزیک پاپ ایران...
عسیس دل بی زحمت یه سر به وبم بزنو تو نظرسنجیم شرکت کن....
نظرسنجیم زیر چت باکسه...خیلی ممنون


saeedeh
ساعت17:11---17 دی 1391
____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____

وبت عــ ــ ــآلیــ ــ ــه ...
منتظــ ــر حضور گرمــ ــ ــتــ هستـــــــــــــم


حمیدرضا
ساعت12:17---14 دی 1391
یک ساعت که آفتاب بتابد

خاطرات آن همه شبهای بارانی از یاد میرود.

این است حکایت آدمها.



سلام با شبهای بارانی منتظر حضوت هستیم.خوشحال میشیم اگه افتخار بدی و به ما سر بزنی


یلدا سلیمی
ساعت21:44---9 دی 1391
میای تبادل لینک؟
دوستت دارم
یه سری به وب من بزن
راستی یلدا هستم
اسم تو چیه؟
تبادل لینک یادت نره
دوستیابی یلدا


zeynab
ساعت21:09---9 دی 1391
این پیام امروز اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش
پاسخ:الکیه کسی جدی نگیره چند وقت پیش واسه منم اومد عمل نکردم هیچیم نشد


یلدا سلیمی
ساعت21:04---9 دی 1391
میای تبادل لینک؟

دوستت دارم

یه سری به وب من بزن

راستی یلدا هستم

اسم تو چیه؟

تبادل لینک یادت نره

دوستیابی یلدا
پاسخ:من که نوشتم!بهار


mohaddese
ساعت11:39---8 دی 1391
وبلاگ جالبی داری دستت درد نکنه یه کم خندیدیم

masoomeh
ساعت17:49---4 دی 1391
سلام وبت با همه ی وب های دیگه فرق داشت وممنون واینکه می خواستم بگم که منو لینک کنی ممنون می شم

یلدا سلیمی
ساعت19:40---2 دی 1391
بدو بدو بدو بدو جا نمونی
دوستی که میخواهی انتخاب کن
دوستیابی یلدا
مرجع پیدا کردن دوست مورد علاقه ات
جا نمونی


maria
ساعت15:14---2 دی 1391
سلام به این میگن وب لاگ خیلی قشنگه به وب منم سر بزن عزیزمپاسخ:مرسییییییییییییییییییییی

lOoloO
ساعت22:09---1 دی 1391
ایول عالی بود.


مصطفی
ساعت19:33---1 دی 1391
سلام بهار جون وب خوبی داری امیدوارم تو این کار موفق بشیاین وبلاگمه اگه دوست داشتی یه سر بزن والبته نظر هم بدی عزیزbeheshtparadise.loxblog.com
پاسخ:مرسی رفتم خیلی جالب بود


عیسی
ساعت19:58---30 آذر 1391
یلدا مبارکتون باشه. امیدوارم پیش خونواده بهتون خوش بگذره و جمعتون جمع باشه. جای ما هم خالی کنید...!پاسخ:ممنون به شما هم خوش بگذره....

ساعت17:33---30 آذر 1391
حق با تو بود واقعا وب قشنگی بود! آپ کن بازم سر میزنم


پاسخ:چشم فردا آپم حتما بیا


akhmo dole
ساعت17:06---30 آذر 1391
❤یلداااااامبارکــــــــــــــ@ };-
یلدا شما هم مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من بهارم 10 ساله دیگه کاری ندارین هان؟! بای تا های..
فوتوشاپ یعنی ایــــن
وای وای وای وای ایول هندی کامل بعله دیه اخ اخ واقعا... اعتماد به سقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــف پراید ترول رقص شتر خانوم انیم اپل من خخخ ... چطوری میخندی؟ چند شال؟(سال) هندی اصل خخخخخخخخخخخ صلـــــــوات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مگه گفتنم داره؟!! فقط خندستتتتتت و آدرس khande120.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان